- Przygotuj kod walidacji, który został wysłany na Twoje konto e-mail, po dokonaniu zakupu na stronie marki Cencert.
- W celu rozpoczęcia procesu walidacji na stronie Portalu GetValid, w oknie logowania wprowadź kod walidacji.
- Załącz podpisany elektronicznie dokument, który chcesz poddać procesowi walidacji. (Ważne: system nie ma możliwości wglądu w dokumenty – przesyła jedynie skrót z dokumentów, nie ich treść! )
- Wybierz wersję językową Raportu, nadaj przyjazną nazwę dokumentu oraz podaj datę dowodu istnienia podpisanego dokumentu elektronicznego, który załączasz.
- Po upewnieniu się, że wszystkie dane zostały poprawnie wprowadzone, zatwierdź czynności przyciskiem „Wykonaj walidację”.
- Po przeprowadzeniu procesu walidacji – pobierz Raport walidacji, który możliwy jest do wygenerowania po około 1 minucie.
UWAGA!
W celu skorzystania z usługi walidacji Cencert GetValid, komputer/urządzenie musi mieć dostęp do Internetu.