Proces walidacji –  Portal GetValid

  1. Przygotuj kod walidacji, który został wysłany na Twoje konto e-mail, po dokonaniu zakupu na stronie marki Cencert.
  2. W celu rozpoczęcia procesu walidacji na stronie Portalu GetValid, w oknie logowania wprowadź kod walidacji.
  3. Załącz podpisany elektronicznie dokument, który chcesz poddać procesowi walidacji. (Ważne: system nie ma możliwości wglądu w dokumenty – przesyła jedynie skrót z dokumentów, nie ich treść! )
  4. Wybierz wersję językową Raportu, nadaj przyjazną nazwę dokumentu oraz podaj datę dowodu istnienia podpisanego dokumentu elektronicznego, który załączasz.
  5. Po upewnieniu się, że wszystkie dane zostały poprawnie wprowadzone, zatwierdź czynności przyciskiem „Wykonaj walidację”.
  6. Po przeprowadzeniu procesu walidacji – pobierz Raport walidacji, który możliwy jest do wygenerowania po około 1 minucie.

UWAGA!

W celu skorzystania z usługi walidacji Cencert GetValid, komputer/urządzenie musi mieć dostęp do Internetu.

Czy informacje były pomocne?
Zaktualizowano 4 września, 2024